Thursday, March 19, 2009

Bantuan Maklumat dialu-alukan...

Blogger Mohd Harris Abdullah said...

Salam Anak Srikandi dan Asamrong. Boleh tahan juga pengetahuan kamu orang tentang Yayasan Raub (YR). Keep it up. Saya sahkan bahawa apa yang dikatakan oleh kamu orang itu betul belaka. Saya tahu sebab saya pernah bawa kes YR, Coralfare dan Tok2 Ketua UMNO Raub keMahkamah tidak lama dahulu. Yang sebenarnya saya tidak mahu masuk campur hal YR walaupun agak banyak yang saya tahu. Tetapi kebelakangan ini saya terpanggil untuk membuat komen.
Dikesempatan ini saya ingin beritahu bahawa saya bersedia untuk hulurkan bantuan kepada Anaksrikandi dan Asamrong sekiranya diperlukan. Saya tidak dapat hubungi kamu orang berdua sebab saya tak kenal kamu orang tetapi saya pasti dan yakin kamu orang kenal saya. Oleh itu hubungi lah saya untuk satu era bongkar membongkar yang baru. Anyway, kalau kamu berdua takut identiti terbongkar boleh gunakan orang tengah yang kenal kamu orang dan saya untuk urusan seterusnya. Bersama saya ada berbagai dokumen sebagai bukti penyelewengan dalam YR dan connection YR dengan Coralfare dan Raub Resources.


P/S: Anak Srikandi mengalu-alukan sebarang penambahan maklumat daripada yang sedia ada sekarang ni...Masih ada 2/3 lagi maklumat yang belum Anak Srikandi siarkan berkaitan Yayasan Raub (kerana kesibukan). .. dan masih ada beberapa lagi isu yang patut disiarkan berkaitan perkara lain pula...InsyaAllah, Anak Srikandi akan datang sendiri mendapatkan maklumat tambahan tersebut.

No comments: