Wednesday, April 29, 2009

Imbas kembali saat Tuanku rasmi Masjid

Bersama ini disertakan keratan akhbar Sinar Harian pada 6 Oktober 2007 dan 7 Oktober 2007 bagi mengimbas kembali saat-saat bersejarah Sultan Pahang, Sultan Ahmad Shah merasmikan Masjid Abu Bakar As-Siddiq, Dong Jaya (pada 4 Oktober 2007) - ketika umat Islam berpuasa ni, dan juga merasmikan Masjid Umar Al-Khattab (pada 5 Oktober 2007) di Batu Malim.

Bagaimana Shah Moin langsung tidak sensitif pada bulan mulia ini dengan melakukan perkara yang boleh mengakibatkan kemurkaan Allah SWT kerana tidak amanah. Kita semua tidak pasti samada baginda Sultan akan murka atau tidak kerana baginda tidak memberi maklum balas berkenaan perkara ini(lagipun baginda telah amanahkan wang tersebut, bermakna wang tunai itu telah dialirkan). ~Sila klik pada keratan akhbar tersebut untuk bacaan lebih jelas, TQ~

3 comments:

CakLam said...

Rodong-rodong yang tinggal kat KL, kalau nak jumpa Tuanku, bersalam dengan Tuanku... moh gi solat Jumaat kat Masjid Kem Sungai Besi. koi kerapngat terserempak dengan Tuanku... Tengku Mahkota juga kerap datang..
:-)

kelambuharimau said...

aku heran ngan warta raub ni// berapa geng mus bayo kat ko//hehehe..ko pun banyak ni mkan rasuah

aNaK sRiKaNdI said...

Sudah2 la budak hingusan....
kalu tak kenal siapa anaksrikandi...jgn pandai2 buat fitnah...
kalau ye sangat orang islam, kau patut tahu hukum FITNAH, kan?
apa bukti kau kalau Warta RAub terima rasuah Dato Mus? ada?
JAuh beza dengan Warta Raub..banyak bukti penyelewengan Shah Moin dapat ditunjukkan....
ini la bezanya akal fikiran kau dengan warga Warta Raub.
Elok juga ada orang macam kau ni, dapat tahu yang Shah Moin bela orang2 bodoh.
Shah Moin pon satu, nak bela orang pun, jangan la sampai malukan diri sendiri....ambil orang tahap tak berguna langsung.