Saturday, January 31, 2009

Kepada : Shah Moin (Andai Kau Tahu)

Anak Srikandi juga bersetuju dengan cadangan kingpahat a.k.a zaimi yang 'mengajak' Shah Moin untuk menghayati perjalanan kehidupan yang dilaluinya.
Terimalah lirik lagu 'Andaiku Tahu' ini semoga memberi kesan yang mendalam kepadanya.

ANDAIKU TAHU (UNGU)

Andai ku tahu, kapan tiba ajalku
ku akan memohon, Tuhan tolong panjangkan umurku

Andai ku tahu, kapan tiba masaku
ku akan memohon, Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

aku takut, akan semua dosa-dosaku
aku takut, dosa yang terus membayangiku

andai ku tahu, malaikatMu kan menjemputku
izinkan aku, mengucap kata taubat padaMu..

ampuni aku, dari segala dosa-dosaku
ampuni aku, menangis ku bertaubat padaMu

aku manusia, yang takut neraka
namun aku juga, tak pantas di syurga

andai ku tahu, kapan tiba ajalku
izinkan aku, mengucap kata taubat padaMu


~ SEKADAR RENUNGAN ~

1 comment:

kingpahat said...

tq for your update post.tak sangka idea aku di hargai. go blogger for malaysian. Hidup anaksrikandi